25 de junio de 2019

SOS CFR (artigo de reflexión)

Comecemos polo principio. Setembro de 2018. Chego ao meu destino provisional e infórmaseme que a miña aula de 1º curso, debido a un desdobre, será a que ata o curso pasado era a de Plástica. Na aula, non había ningún tipo de tecnoloxía: nin proxector, ordenador, PDI... estaba solicitada á Xunta pero daquela era un misterio cando a enviarían ao cole. A solución temporal era empregar a aula de informática a demanda, cos trastornos que ocasiona o mover ao grupo para unha actividade puntual.
Así empezou o meu curso escolar, ata que unha compañeira faloume sobre os empréstitos do CFR (proxector, tablets...).  E ahí as experiencias na aula dan un cambio de 180º. As rutinas vólvense máis sinxelas e motivadoras para o alumnado. As explicacións usando aplicacións como genial.ly son collidas con moito máis interese. E todo isto pese ao proxector non estar calibrado, empregar un trozo de papel continuo como pantalla, a proxección estar torcida...
A finais de ano, instálase na aula un ordenador de sobremesa polo que xa podo empregar a tecnoloxía como recurso de apoio nas miñas sesións de maneira habitual.
Por todo isto, considero que as tecnoloxías non son imprescindibles pero sí son necesarias. O alumnado actual convive diariamente con elas na casa e para eles, o feito de ver vídeos, usar apps... é algo moi cotidiano. Ademais, o relacionan co tempo de lecer e de xogo polo que podemos aproveitarnos desa vinculación para acadar obxectivos dunha maneira lúdica.
Agradecer ao CFR polo oferta tan completa de empréstitos aos centros así como o sistema a seguir, xa que facilita moitísimo a nosa labor docente.

No hay comentarios:

Publicar un comentario