12 de mayo de 2019

Aplicativos educativos

APLICATIVOS EDUCATIVOS: SELECCIÓN, DESCARGA E EXPLORACIÓN

Inicialmente a inscipción nun curso sobre dispositivos móbiles e apps educativas de fprofe, foi o motivo que me levou á solicitude das tabletas , para, deste xeito poder pór en práctica todos aqueles contidos traballados no curso.
Ao non ser admitida no devandito curso, o obxectivo inicial non cambiou, seguiu sendo coñecer e dar a coñecer ao meu alumnado diferentes apps educativas, pero a través de un proceso de investigación persoal e de aula.

En primeiro lugar fixen un sondeo de cantos alumnos tiñan tabletas, a que xogaban, se descargaban apps e se en todo caso estaban sós cando o facían ou se había supervisión adulta. As conclusións do sondeo foron que o 99% do alumnado posúen tableta , xogan con elas diariamente e nun alto porcentaxe descargan apps. Pero o que me pareceu máis preocupante foi que nun alto porcentaxe todo isto fano sen  supervisón dun adulto.
Diante destes datos o primeiro obxectivo foi proporcionar ao alumnado estratexias básicas para a busca  e a descarga das apps (sen son de pago ou non , se hai anuncios ou non , cales son os comentarios dos usuarios...)
O seguinte obxectivo foi descargar e explorar diferentes pps educativas (que serviran aos contidos a traballar nas distintas materias) e que os animasen a xogar con elas na casa.

Cada tableta foi asignada a unha parella , para todas as actividades e durante todo o tempo do empréstito das mesmas (algunhas das apps gardan os datos na propia tableta) Para traballar en parellas precisabamos unha tableta máis, así que lle cedín a miña a unha delas.

Usamos as apps para apoiar o traballo desenvolvido nas distintas materias e tendo en conta os contidos do timestre .
Empregámolas  entre 1 e 2 sesións diarias aproximadamente.

Nas áreas de linguas e hora de ler :galexia, oxbooks,ahorcado_kids.
Na materias de c. sociais e naturais: kahoot, piccollage, lesson plans de symbalooe piccollage.
Na materia de matemáticas:smartick, kahoot.
Na materia de valores: ahorcado, game kids e 3 en línea.












A conclusión fundamental do traballo coas tabletas é que son unha ferramenta moi útil no proceso educativo e aporta un extra de motivación no alumnado que non é posible conseguir sen elas.
No traballo de aula e cada vez máis fanse unha ferramenta indispensable se queremos ir á par do avance tecnolóxico ao no que o alumnado vive inmerso .

No hay comentarios:

Publicar un comentario