4 de abril de 2016

Reflexión sobre o proxecto Animalandia. 3º EP Ceip Canicouva

O motivo de facer esta actividade con dispositivos móbiles foi claramente por unha cuestión de motivación do alumnado e de fomento da competencia dixital. Os nen@s móstranse moi receptivos a calquera actividade que se lles presente utilizando aplicacións dixitais, xa que a parte de que lles gusta moito usar a tablet tamén son sumamente intuitivos. Así é como, sin darse conta do traballo que supón, apetécelles moitísimos buscar información sobre o seu animal, facer un guión axeitado porque saben que logo se van a ver e os van a ver no blogue da aula, e ensaiar o texto porque desexan facelo ben. Tamén é importante destacar cómo o alumnado que presenta necesidades educativas especiais ou que habitualmente lle costa máis o seguimiento da clase se esforza na actividade (porque lle gusta e motiva) e consigue participar como os demais compañeiros.
Por último comentar que a posta en práctica e a impresión sobre todo o proceso foi excelente, xa que non era a primeira vez que traballábamos con tablets e pódese dicir que xa lles resultan familiares, posto que moitos deles dispoñen de tablets nos seus fogares. Simplemente se trata de que estes dispositivos sexan vistos polos nen@s como unhos recursos máis e que cada vez o seu uso na aula sexa máis regular.

Gloria García Fernández, tutora de 3º EP no CEIP Canicouva

No hay comentarios:

Publicar un comentario